sexta-feira, 5 de junho de 2015

05 de Junho | 05 June

05.06.1983
War Tour: Red Rocks Ampitheater - Denver, Colorado, USA

Gravado e lançado como 'U2 Live At Red Rocks: Under A Blood Red Sky'. The Alarm estava programado para ser o show de abertura, mas o seu set foi cancelado devido ao mau tempo. U2 seguiu em frente apesar da chuva.

Recorded and released as 'U2 Live At Red Rocks: Under A Blood Red Sky'. The Alarm were scheduled to be the support act but their set was cancelled due to bad weather. U2 went ahead despite the rain. (U2Gigs)

Veja mais fotos aqui. | See more pics here.
.

05.06.1992
ZOO TV Tour: Westfalenhalle - Dortmund, Germany
.

05.06.1995
U2 lança o single, Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me, da trilha sonora do filme Batman Forever. Atingindo o Nº2 no Reino Unido, Nº 16 na América e Nº 1 na Austrália e Irlanda.

U2 release the single, "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me", which features in the Batman Forever soundtrack. It reaches No.2 in the UK, No.16 in America, and No.1 in Australia and Ireland.
.

05.06.2001
Elevation Tour: Fleet Center - Boston, Massachusetts, USA

Algumas cenas deste show foram usadas no DVD "Elevation 2001: Live From Boston", mais notavelmente em todo performance de Stay e no final de Gone, onde Edge joga sua guitarra no chão.

Some footage from this show was used on U2's "Elevation 2001: Live From Boston" DVD, most notably the entire performance of Stay and the end of Gone where Edge slams his guitar down in frustration. (U2Gigs)
.

05.06.2003
Henry Fonda Theater - Los Angeles, California, USA
Setlist:
    Falling At Your Feet
    Still Water
    I Still Haven't Found What I'm Looking For

The Edge se junta Daniel Lanois no palco para três canções.

The Edge joins Daniel Lanois onstage for three songs.
.

05.06.2012
Bono se encontra com Richard Gere para discutir questões humanitárias em um evento privado em Nova York.

Bono meets Richard Gere to discuss humanitarian issues in a private event in New York.
.

05.06.2013
United Nations Headquarters - New York, New York, USA
Setlist:
    Home On The Range

Durante uma apresentação na Forbes 400 Summit on Philanthropy, Bono canta para Warren Buffett uma versão modificada do hino do estado de Kansas, humoristicamente referenciando a vida de Buffett, os interesses das empresas e filantropia.

During a presentation at the Forbes 400 Summit on Philanthropy, Bono serenades Warren Buffett with a modified version of the Kansas state anthem, humorously referencing Buffett's life, business interests, and philanthropy.
.


Nenhum comentário:

Postar um comentário